We got a life to learn, I won't give up.

Musiken flödar från dator, genom mina hörlurar till mina öron. Jag slappnar av. Jag vill bara va mig själv, tänka på mig själv eller ingenting för en minut. Men det går inte. Du finns i mina tankar hela tiden. Det gör inget. Jag älskar att tänka på dig. Jag älskar att ligga och titta på dig. Jag älskar att krama dig, att vara nära dig. Jag älskar att prata med dig,. Jag låg och tittade på dig en stund idag. Det jag såg var inte en pojke, en kille eller något sånt. Jag såg min man. Min otroligt vackra pojkvän. Så fin och underbar. Finns inget bättre. Då insåg jag hur lyckligt lottad jag är. Vilket underbart liv jag har. Tack för att du påminner mig då&då för det är så otroligt lätt att glömma bort. Tack för att du finns. Du är verkligen en ängel.




Even the stars they burn, there is so much they hold in. Like watching the sunrise or the old sky, we got a life to learn, I wont give up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0