Butterfly fly away

Jag har tagit första steget ut på stången. Jag måste fokusera, hålla balansen. Mitt mål är att komma över på andra sidan utan göra några snedsteg och trilla. Jag vill inte behöva resa mig igen. Jag vill inte falla ytterligare gånger. Efter femte steget tappar jag fokusen. Jag vinglar till men snabbt inser jag att det gör inget om jag faller. Jag kommer alltid resa mig. Så länge solen reser sig på min himmel kommer jag resa mig upp igen och försöka. Jag kommer alltid försöka. Klarar jag inte det så har jag inte varit svag, vek eller klen. Utan stark. Jag är stark. Du är stark. Vi alla är människor och faller någon gång. Vissa fler än andra. Men så länge vi tar oss upp igen. Det är det som räknas. Att vi tar oss upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0