Nyårsafton och 1 Januari

Nyårsafton:
Nyårsafton inleddes med middag med min pojkväns familj. Vi åt en jätte god macka med räckor blandat med något. Mycket gott var det, senare åt vi rådjur och potatis och någon jätte god sås. Det var riktigt gott faktiskt. Vid 20.00 åkte vi till Carl. Vi skulle festa där men vi åkte hem efter 1.5 h och tog tåget hem till mig istället. Vi kom lagom till tolvslaget för att smälla lite raketer! Jag kan inte säga annat än att det var riktigt mysigt. Efter raketerna satt vi i soffan och pratade med mina föräldrar och deras kompisar . Dom är sjukt härliga tro mig! jag tror vi gick och la oss runt 2 eller 3. Jag somnade direkt, jag var super trött.
1 Januari 2012:
Nytt år igen! Tiden går så sjukt snabbt. För ett år sen trodde jag verkligen inte att jag skulle va där jag är idag. Men jag är tacksam för allt jag fått. Och jag är tacksam förr ett bra 2011 och jag välkomnar ett bra 2012 hoppas jag! Jag kan inte vänta med att få uppleva alla överraskningar 2012 har att erbjuda. Jag hoppas på ett bra år och jag hoppas även att alla andra får ett bra år!
Jag och Pontus vaknade runt halv1 -1 något och startade filmen "priest" för er som inte sätt den tycker jag gott kan se den och dom som sätt den visst var den bra? Efter den kollade vi på "himlen är oskyldigt blå" vilket också är en bra film. Men båda hade redan sätt den innan så jag gick upp och bredde mackor till oss. Jag tyckte det var dags när klockan var 15.00.
Nu i kväll har jag kollat på "Poppers pingviner" spelar NHL på den gamla Xboxen och flyttat över bilderna från kameran från igår! Nu ska jag snart gå och lägga mig! Ska upp tidigt och dansa ballett imorgon!
Så PEACE OUT MY FRIENDS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0