Känner mig grymmt duktig!

Igår dansade jag balett för sista gången nu under lovet kanske börjar till våren vem vet! Efter det träffade jag Olivia i stan och då gick vi och åt mat på Trendie. Efter det gick vi runt och dela ut våra CV:n lite övet allt. Vi är riktigt taggade på att jobba hihi! Det hade varit riktgit skönt att ha ett jobb och tjäna mycket pengar och sedan flytta! Kännde mig så gilma duktig som faktiskt tog tag i saken själv och gjorde det! Får jag inget så får jag ju inget helt enkelt men kanske får ett sommarjobb iallfall och det är ju inte helt fel för efter sommaren kanske man blir anställd och det hade ju varit nice! Eftermiddagen, kvällen, natten & morgonen spenderade jag med min underbara pojkvän! Jag undrar om han vet hur mycket jag älskar honom. Får aldrig nog av att säga det, eller av honom. Jag lovar han är en prins som hoppat ut ur en sagobok. Så glad att jag har honom! Hoppas jag får se han bli gammal och grå hårig och skruttig. Its my dream! Idag har jag dansat från 11.00-17.30 och det var ju inte helt fel det heller. Men jag kan ju säga att min hjärna bara snurrar av olika steg. Så nu får danserna vila lite! Nu resten av kvällen tänker jag bara chilla! Vad gör ni nu när lovet rinner ut? Peace out my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0