3 Januari.. & jag har dåligt samvete..

Nu är det så här att jag såg alla era fina komentarer idag.. Förlåt!
Och jag är så grymmt dålig på att updatera er om vad som händer..
Jag vet att jag sagt det 100000000 ggr förr men jag ska verkligen försöka att bli bättre på att uppdatera!

Igår och idag har jag varit på skolan och dansat ballett. Eftersom jag verkligen behöver det och världens bästa lena ändå skulle ha öppen kurs med grunder i ballett 2-4 Januari så passar jag på att gå dit och få dom. Funderar på att börja på ballet till våren igen. Var på gång i början av hösten men slutade igen pgrund av att jag inte kände någon typ och det är inte världens roligaste. Men jag vet inte om jag kommer ha tid så mycket man vill men så lite man har tid med. Tiden bara springer iväg och jag har "fullt upp". Det har jag inte gentligen  men det känns verkligen som om jag har jätte mycket att göra hela tiden.. -.-' Tycker inte ni det?
Igår kväll tog jag bussen till stan vid 20.40 och sov hos min helt amazing pojkvän. Vi spelade lite NHL och så klart förlorade jag med 1-2 inte så mycket tycker ni jag men jag vill verkligen vinna haha.

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att dansat. Men ändå känns det som om jag har gjort så sjukt mycket.
Imorgon väntar ännu mer dans men jag ska även gå runt och dela utt mitt CV lite över allt så jag kan få ett nytt jobb och tjäna fett med cash och flytta till stan! Wihow!

Vad gör ni på LOVET?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0