SÖNDAG..



Ja gott folk... Då var det söndag änu en gång. Igår hade jag det väldigt trevligt det hoppas jag även att Kajsa och min bröder hade.

När vi hade kommit hem från bion kollade jag och kajsa på en film som var helt okej, ganska bra ändå, eat pray love tror jag den hette. Den slutade lagom till melodifestivalen. Självklart tyckte jag att dead by april var bäst men blev ändå förvånad att dom gick viade men det tycker jag bara är bra i och försig!

Idag har jag och Kajsa inte gjort så mycket. Mest lyssnat på lite musik och ätit lite av godiset som blev över från igår. Jag måste säga att jag har haft en trevlig helg ändå. Hoppas på en ny trevlig vecka också!

7 dagar kvar tills Pontus är hem kommen och jag får träffa honom.. Har aldrig kännt en sån här saknad förr!

Ja nu ska jag egentligen plugga men det verkar som om jag sköt upp det lite... Får väl blogga lite senare dåda..
PEACE MATES



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0