4 Februari

Nu har det snart gått en månad sen jag bloggade sist. Det har inte funkat att blogga i mobilen och det funkar fortfarande inte, Igår åkte min älskling till åre och kommer hem om en vecka. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på medans han är borta det kommer väl mest bli, läxor som kommer bli gjorda eller kommer jag inte göra något alls.. Men idag ska jag kajsa elias och tim kolla på mästerkattten i stövlar och sen ska kajsa sova här inatt. Imorgon ska jag bara sitta hemma och göra läxor tråkigt nog. Jag är ganska trött på mitt tråkiga liv jag gör verkligen ingenting men det känns inte som om man kan göra något utan pengar och just nu måste jag faktiskt spara mina pengar tråkigt nog. Imorgon ska jag även se om jag kanske kan lämna ut lite CV;n i hemtrakterna också. Just nu känns det som om jag skulle kunna vad som helst för ett jobb. Men riktigt så är det ju inte.. tur är väl det men jag villverkligen ha et jobb. Synd bara att man fortfarande går i skolan. Det är ju svårare att få jobb då. I wanna run with the wild horses, I wanna be just like you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0