Tillbaka blick...

... Efter att Kajsa hade varit i Grekland följde jag med henne till Öland. Där Bode vi i en liten stuga. Det blev inte så mycket med att bada o havet eftersom jag är en liten badkruka ibland hehe men vi besökte ölnadsdjurpark och där hade jag o Kajsa väldigt roligt. Vi kollade på alla söta djur och åkte någon enstaka karusell men vi blev väldigt besvikna när dom hade tagit bort den roligaste :/
Efter det gjorde jag inte så mycket fram tills skolan började och då började jag då i 2:an och det är väl helt okej men så är det ju alltid men eftersom man har underbara vänner vid sin sida så blir allt mycket mycket roligare :)
Just nu rullar bara livet på och jag är lycklig! Har världens bästa vänner och världens bästa pojkvän bättre kan det inte bli ;)
Man kan ju inte säga att det är så hemskt mycket som har hänt sen sist men ändå ;)


Kommentarer
Postat av: Kajsaa

ahah, så jävla söta :3

Du är bäst dude, med dig blir allt awesome. <3

2011-10-04 @ 20:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0