Tjänare!

Dålig uppdatering jag vet! Jag har inte riktigt tid, inte för att jag gör någon men det känns bara som om jag inte riktigt har tid men jag ska försöka att iallafall ladda upp ett inlägg om dagen så ni iallafall har lite koll på vad som händer i mitt liv.

Just nu ligger jag i sängen och för en gångs skull så är jag inne på datan. Jag har märkt att efter jag fick min iphone så har jag knappt varit inne på datan alls men det är väl det som är meningen antar jag!

Jag och Pontus har bestämt eller ja mest Pontus har bestämt att vi ska ta två eller tre dagar och kolla på alla Star Wars och Sagan om ringen Narnia Pirets och vilka fler filmer det nu va. Jag har då inte sätt alla dessa och det tyckte han självklart att jag ska göra. Efter lite tjat och "hot" eller ja så kan man inte kalla det egentligen men jag gör det iallafall så gav jag med mig. Så någon helg snart så är det film maraton som gäller. Vad han inte vet är att jag komma tvinga han och kolla på massor utav filmer som jag tycker som jag vet att inte han tycker haha. Eller jag kanske är lite taskig då? Nae det tycker jag inte!

Ojoj. För en gångs skull känns det som om jag har skrivit ett långt och ganska vettigt inlägg ändå. Annars brukar dem va korta och konstiga. Jag vet inte riktigt vad ni gillar att läsa såna här inlägg eller korta och cp? Säg gärna till! Eller så långt blev det kanske inte kändes kanske bara som det. Hehe.

Aja jag kanske kanske kanske bloggar mer senare ikväll annars får ni sova så gott och ha en skön natt!

LOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0