The way..

.. back home is far and sad. You know what they are going to say. They have always right.. Ye Im walkin home.


Ush, jag är fruktansvärt trött och vill bara sova. Men innan gör jag gör det ska jag borsta tanden och packa väskan till imorgon så jag inprinsip bara kan gå upp innan jag ska gå till bussen. Hoppas jag kan gå och lägga mig snart!
Idag började jag dagen med att  dansa och det gick väl helt okej. Sen hade vi kulturhistoria då vi gick runt i datn och letade efter pelare och tak som är designade efter det antika grekiska pelarna och tacken. det var helt okej. Efter lunchen hade vi håla då fixade jag o kajsa lite på våran dans och ja det gick nog ganska bra skulle jag tro! På idrotten hade jag, kajsa, Olivia & Sofia rörelse till musik. Det gick bra! Vid fyra tiden började matten. Fick till baka provet och det gick bättre än väntat men kunde gått bättre. Under matten kände jag hur trött jag var. Det känns som om jag har  typ 300000 påsar under ögonen och är helt slö. Så snart ska jag äntligen få sova !
Vi säger så !
Peace

I believe in memories because they look so,
So pretty when I sleep
And when I wake up you look so pretty sleeping next to me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0