Söndag kväll!

Då var det söndag igen! Denna helg har gått riktigt snabbt!

I fredags firade jag och älskling att vi har haft fem underbara månader med varandra idag! Han bjöd mig på mat & sen bio. Vi kollade på "in time" den var faktiskt bra! Jag hade en underbar och mysig kväll men min plutt!

I går var jag på Ikea med mamma och kollade lite. Det var ganska mycket folk och ganska mycket korkade människor så jag och mamma flydde fältet och körde till Elgiganten i Hässleholm istället. Där hittade vi zero så vi åkte till maxi och köpte lite vanliga Saker som tandkräm osv. På kvällen gjorde jag inget mer än att sova! Riktigt skönt må jag säga!

Idag har jag skrillat ( åkt skridskor) med Kajsa i en timme typ det var kul och jobbigt! Jag var bättre än vad jag trodde att jag skulle vara! När vi var klara gick från ishallen in till stan och det är typ 2 km sen hyrde vi film och tog tåget hem
Till mig. Vi gick från stationen hem till mig vilket också är typ 2 km lite mindre kanske så idag har vi gått runt 4-5 km plus åkt skrillor så nu är jag ganska trött! Godnatt
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0