Can't sleep

Jag vet inte riktigt vad det är med mig idag jag är bara så känsloladdad. Jag skulle kunna skratta, gråta eller få ett utbrott när som helst utan anledning och jag vet inte varför. Just nu sitter jag och lysnnar på gamla låtar, ganska deppiga faktiskt.. Känns som om jag kanske skulle kunna gå i ide och vakna upp jätte glad och utvilad till sommaren. Men ja, jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig men jag antar att alla har  sånna här dagar eller?
Kanske bara jag som är konstig..

Det skulle faktiskt kännas bra om det regnade  eller snöade. Men jag vet inte för jag tror inte att jag tycket om verken regn eller snö.. Och det får gärna vara mörkt och det är det ju med så det är ju ett plus eller ja jag vet inte. Jag tror att jag ska sova nu haha GODNATT!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0