5 månader

Tack för att du lyser upp mitt mörker. Tack för att du alltid lyssnar på mig när jag pratar, även om det inte är något viktigt så lyssnar du. Tack för att du tar hand om mig på bästa sätt. Du är perfekt. Du är som prinsen i alla sagor, räddaren i nöden, den snygga och stiliga gäntlemannen som man bara kan drömma om! Jag behöver dig mer än något annat. Älskar dig med hela min kropp och själ. Du är som den fina snäckan man gick runt och letade efter på varje strand man var på undersommaren när man var liten. Du är den som det inte finns många av den som tog så lång tid att hitta men när man minst anade så fanns du där. Det är så svårt att beskriva vad man verkligen känner när det inte finns ord starka nog att verkligen förklara. Du är en toppen kille och sånna som dig finns det bara en av och det är du och du är min, jag är din, vi är vi & och vi är underbart. Stanna med mig så här så länge du kan och helst alltid. För att få ha dig så här, så nära mig är det bästa jag vet. Det finns inget finare! Jag älskar dig Pontus Nilsson❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0