TJADÅ

Precis kommit då va, har väl vatt en trevlig dag idag ! :)
Kom 5 min försent till datakunskapen, hihi så busigt av mig!!
Efter det, träffade jag Pontus lite, sen träffade jag JULIA ! Det var sjukt längesen jag träffade henne, tyvär. Känns som om det var ett halvårsen :( Men det var trevligt att ses en liten stund, nästa gång blir det längre hoppas jag !
Det muntliga provet i Historia jag skulle göra idag, gick inte så bra hehe så ikväll blir det att plugga och göra om det imorgon..
Idag har jag även hunnit med att gå en runda på stan med Cajsa och Olivia, och ett konfa möte, är nämligen konfa ledare! :)
Men nu ska jag bara chilla och chilla o plugga... CIO♥




YE best friends til the end or what?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0