Älskling

I wanna be the smile you put on you face.


Älskling du är verkligen det bästa jag vet.
Utan dig nu skulle jag inte vara något.
Det är ganska sjukt hur man tycka om någon så mycket som jag tycker om dig
. Du gör mitt liv prefekt.
Har nog aldrig träffat någon människa som är lika underbar som du är.
Hade kunnat ligga och bara kolla på dig i flera timmar.
Du är så himla fin, vet du det?
När du tittar mig rakt in i ögonen och ler o säger:
så söt du är, får du mitt hjärta att stanna
men samtidigt slå fortare.
Babe, hos dig känner jag trygghet och värme,
hos dig känner jag äkta kärlek.
Pontus Nilsson för första gången i mitt liv kan jag säga och verkligen mena det,
Jag älskar dig






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0