Japp!

Hela denna sagen har bara flugit förbi!
Har gjort allt förutom det jag ska om man kan uttrycka det så, jag bakade negerbollar ( jag säger negerbollar nu för jag är uppvuxen med att säga så  och vill inte ändra det! ) men sen kom min kära lille bror när jag var färdig och ville hjälpa till med något, och hur kul är det att hjälpa sin syster att plocka undan allt? inte så kul nej ! Så jag fick leta upp recept på vanliga snabba chokladmuffins ! och det gjorde jag ! Så jag fick helt enkelt plockafram och ska äpple och klementin, så vi fick lite fika,  mina negerbollar doppade jag i smält florsocker och caco så det blev som smält choklad! dom blevlite kletiga eftersom jag kom på mitt i allt när jag smälte smöret att nej, man smälter inte smöret när man gör negerbollar... heheh !
Väntar på att pappa ska ladda över bilderna på datan! Så så fort han har gjort det kommer bilderna upp !
Cio♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0