Hos Julia !♥

Hejsvejs ! Nu har jag komit " hem ", följde med henne hem, så nu sitter jag hos henne, hon ska plugga historia men hittar inte lappen hon ska följa ( HHAHAH ) mobbat ! Så jag tror inte hon ska göa det! Idag ska vi bara chilla, sen vid 2100 i kväll ska vi ut och springa en halvtimme / timme något.
Idag i skolan hade vi bara idrott som jag kanske sa imorse, men så klart ville Julia att jag skulle vänta på henne, och så snäll som jag är så väntade jag frn 1110 till 1320, visst är jag gullig ? (a) Gick till matsalen och slängde i mig lite lite svinig pulvermos.. sen gick jag lite själv på stan och kollade lite kläder, och på H&M träffade jag Olivia och Cajsa, och de ville att jag skulle gå lite med dem för de tyckte att det var synd om som skulle vänta så länge på julia, När julia vl slutat, tog vi bussen hem ! TJOHOOO!!


Men nu ska jag logga in lite på ansiktsboken och läsa läsa lite bloggar ! Cio♥

Julia                                                           mee ( jag vet att jag ser ut som bajs på bilden men det bjuder jag
                                                                           på, för var tvungen att ladda upp bilden, julia blev så söt på 
                                                                           den tycker jag ! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0