Fyfan..

Var inne och kollade på en blogg, där tjejen är 14 år och ska ha barn, men det var inte det jag reagerade på... kollade bland hennes komentarer och hittade en länk till en sida, där tjejen utsätts för psykisk mobbning av vuxna människor ?!?!? Jag blir seriöst rent av förbannad! Visst hon är inte mogen för att ta det ansväret ÄN det märker jag med genom att bara kolla på bloggen, men stötta henne istället för att trycka ner henne förfan! Jag blir såå upprörd att se sånt, blir ledsen! Att vuxna människor hakkar på ett barn för att ungen ska hete kelly ? För det första är det inget ffel på namnet och för det andra så hakkar vuxna människor på henne för att hon mådde dåligt i sommras, asså snälla, vart ärvärlden på väg igentligen ? Jag blir seriöst sårad av att se att sånt händer.... ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0