Bror♥





Låter det få skrika från hjärtat älskar dig! Du är en del av mig, det är samma blod vi delar!Tiden går fort, och vi är här idag, snart 4 år av lycka, snälla håll mig kvar! Ärligt ska kriga för dig med den glädjen jag har! Du svävar under vingarna av änglar! Du har en underbara föräldrar en mamma som är där när det gäller en pappa som finns där när det smäller. Eh lyckligt lottad, jag omges av änglar, somna på asfalt, men vakna på ängar. Så jävla lycklig Elias, kan knappt hämta mig, finns där och håller dig föralltid syster älskar dig ! Jag tackar gud för att du finns här hos oss, du har kommit för att stanna förgott.  Jag ser när du ser på mig ler och somnar om, ber för goda dar att du inte tvingas vända om! Lämna dom som sviker dig, och se dom som finns där, skaffa glada minnen, och tänk på dom stunder du minns väl. Aldrig att jag sviker dig, håller dig om du faller, aldrig att vi lämnar dig ensam. vi håller dig handen ! Liten men stor ändå, siktar vi på goda år, tror vi fått en krigare, i striden, han krigar på ! Jag önskar dig väl, vi kommer stanna kvar i kampen, fortsätt kämpa för det här! En liten Grabb, men du vet att vi finns här, vi kommer aldrig svika dig, vi stannar kvar föralltid. Så jävla lycklig Elias kan knappt hämta mig, finns där och håller dig föralltid syster älskar dig ! Du är vår prins vi står mot allt, står mot värlen i grått o kallt. Vår prins föralltid !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0