Morgon !

Ja ett rätt sen inlägg igår då ja, men Godmorgon alla solstrålar !
En helt ny dag idag ja =D
Vaknade runt 08.10 och mådde smått illa, så jag gick upp, satte mig vid datan, nu är klockan runt 11.00 och jag är mega trött, känns som om jag varit vaken hela natten, men det har jag inte.
Idag ska jag plugga engelska och kanske träffa Ida eftersom det var ett bra tagsen (tyvär).


Va med min älskade Matilda Nilsson HELA dagen igår! Träffade henne på UM, sen va vi hela dagen. Vi kollade på "Himmlen är oskyldigt blå" Väldigt bra enligt mig, men såg inte så mycket i slutet för jag och Matilda satt och snacka och behövde kissa, så vi bara väntade på att den skulle sluta, när vi kom till toan, luktade det, jag vet inte, men svinit äckligt, och vi var tvugna att skynda oss.

Ja helt sjukt underbart! TJAOU ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0